5 Mart 2018 Pazartesi

DİKTİKLERİM : ANNE KIZ İKİ DERİ PANTOLON

 

Geçtiğimiz hafta İstanbul Kadıköy kumaş pazarındaydım . Şükürler olsun ki bana da oradan alışveriş yapmak nasip oldu . Bol bol kumaş alıp bir valiz ile gittiğim İstanbuldan üç valiz döndüm.  İlk olarak Nazla kendime iki deri pantolon diktim.





 Her iki pantolon için de özel bir kalıp kullanmadım bunun yerine   kendi taytlarımızı kalıp olarak kumaşa yerleştirip biçtim  . Kumaşım deri görünümlü (biraz çelik jarseye benziyor ) ,  içi pamuklu  oldukça likralı bir kumaştı .  Sadece makinemim iğnesini değiştirip özel bir şey yapmadan gayet rahat diktim. Bana deri ayağı çok soruluyor ama şimdiye kadar ne tekstilde ne de çanta dikiminde kullanmadım.  Çok ince olmayan,   içi astarlı bir deri kullanırsanız sizlerde ev tipi dikiş makinelerinde çok güzel dikebilirsiniz.




 Pantolonlarımız tayt formunda olduğu için beli lastikli , cepsiz , fermuarsız  oldukça rahat iki parça oldu.



 Bu  deri kumaş oldukça büyük bir parçaydı.  Son 4 metre olarak tezgahtaydı. 20 tl vererek hepsini aldım . Pazardan aldığım en pahalı kumaş buydu o kadarını söyleyebilirim. Yalnız bu deriyi gerçekten çok sevdim , tam istediğim gibi çok parlak değil , oldukça mat.  Özellikle çocuk giyiminde parlak derileri sevmiyorum. Frapan ve itici durduğunu düşünüyorum.



 Yıldız desenli tuniğim  shein ' dan .   Tiril tiril kumaşı ile yazın bile rahatlıkla giyilebilinir.



 Farklı renk seçenekleri için  BURAYA bakabilirsiniz.






deri pantolon /  ben diktim







1 yorum: