23 Haziran 2017 Cuma

ASİMETRİK TUNİK DİKİMİ

Gri çok sevdiğim bir renk değildir aslında ama kumaşı o kadar çok güzeldi ki dikmesem olmazdı .



            Kendisi oldukça oldukça kalın bir penye  hatta oldukça nadir bulunan türlerden diyebiliriz.





 Pratikten bir bluz kalıbında  kestiğim bu tuniğin ön tarafı tek parçalı iken arka kısmını iki parçalı olarak diktim. Arka da kloş bir parça var bu tekniği ilk kez denedim çok da hoşuma gitti daha dalgalı ve güzel durdu. Etek uçlarına terzide reçme yaptırdım .Ön yakayı yine tabakla şekillendirip kol ve yaka ağzını içine kıvırıp diktim.




 Buna çok benzer bir modeli geçen yaz da dikmiştim. Onun kumaşı biraz daha farklıydı buradan bakabilirsiniz.




                                                               instagram / yasemin_uzunoglu









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder