14 Nisan 2017 Cuma

Diktiklerim : Uzun Leopar ( CHANEL ) Ceket

 
Bu cekete chanel dememin sebebi modeli değil üzerindeki taşlı aksesuardır. Bir süredir  blazer ceketleri incelerken elimde de bu kumaş varken böyle bir şey dikmek geldi  . İlham kaynağım ceketler ise BURADA .
 
 

 Kumaşım oldukça esnek  ve  mevsimlik.  Açıkçası  giyemeyeceğim için biraz endişendim ama havalar serin gidince hemen giydim :)




 Elimdeki hırka kalıplarından birini kullanarak boyunu uzattım. Detaysız ve yine pratikten bir ceket oldu.
 



     Yaka için kullandığım bant . Verevden değil düzden kesip ikiye katladım .Bant gibi yakaya diktim.




                Ceketin düğmelik kenarları için ayrı bir bant yapmadım çünkü  ceketi paylı kesmiştim .



 Bu ceketin bir benzerini geçtiğimiz aylarda  yine leopar deseninden dikmiştim . Buradan bakabilirsiniz.




Leopar demişken gözüm yine yeni sezonun son leopar modellerinde . Hatta bu ara uçuş uçuş elbiseler yapasım var .  Detaylı fotoğraflar ise BURADA







Sevgiler
Mutlu Hafta sonları :)
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder