3 Nisan 2017 Pazartesi

Diktiklerim : Siyah File

Birkaç yıl önce bu kumaşı Antalya ucuz bursa kumaş pazarından alıp bir kaç bluz ve uzun hırka dikip baya bir sipariş almıştım .Tekrar bulunca baya bir sevindim ve  yine  büyük bir hevesle akşam dikip ertesi gün hemen giydim.



Bu kumaşın en güzel tarafı alışa gelinen sert  ve polyester filelerin  aksine oldukça pamuklu ve yumuşak olması. En  ağır  sıcaklarda bile rahatlıkla giyilebilinir.




                          Tuniği düşük kollu ve biraz bol biçtim . Çok üzerime yapışsın istemedim .



                           Yaka ve kol ağzında   bant olarak  deri görünümlü  siyah jarse kullandım.




                                            Etek uçlarında ise dikiş yok , kesip öylece bıraktım . Zaten ev tipi  dikiş                                                                          makinelerinde bu işlem pek iyi sonuç vermiyor.







Sevgiler  :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder