9 Mart 2017 Perşembe

Diktiklerim : Reglan Kollu Payetli Triko

 
 Yine  benim çok severek dikip bayıla bayıla giydiğim bir siyah daha.  Bu seferki reglan kollu ve bol payetli mevsimlik bir triko. Bu kolları payetli bluzlar bir ara çok modaydı ama ben dikmekte biraz geç kaldım :)





Yaka ve kol ağzında lastik ribana kullandım . Kullananlar bilir bu ribanalar kumaşçılarda metre ile satılır. Özellikle sweatshirt dikişlerinin olmazsa olmazıdır.



 İnce dişli , çok sert olmayan payetler seçerseniz dikiş sırasında da sıkıntı yaşamazsınız. Tabi mutlaka bu payetleri astarlamak için çok ince kumaşlar kullanmayın sonra benim gibi kolunuza batar ve tekrardan söküp başka bir kumaş kullanmak zorunda kalırsınız. Ben en son siyah bir penye ile durumu kurtardım .





             Bu da benim özellikle omuzu açık yazlık dikişlerde  çok kullandığım reglan kollu bluz   kalıbım.




                                                             Çantayı bir kaç ay önce ben dikmiştim.

                                                                    En kısa sürede görüşmek üzere :)
                                                                                          sevgiler

 
 
                                                                                         
Çanta -   ben diktim 
payetli triko  -  ben diktim






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder