18 Şubat 2017 Cumartesi

Siyah Beyaz Peluş

     Bu sezonun son peluş ceket kombini tabiki   Shein 'dan.  Merak edenler için belirteyim bedeni large olarak sipariş vermiştim.  Kalıp ve kumaş kalitesi olarak gerçekten iyi .




                                                  Ceketin farklı beden seçenekleri  BURADA.



                                      Çantayı geçtiğimiz aylarda ben dikmiştim . Bu yazımda vardı.








Pantolon /  ben diktim
çanta / ben diktim
peluş ceket  /  SHEİN


                                                                   instagram / yasemin_uzunoglu



1 yorum:

  1. It would be a total waste if I buy something expensive and only wear it for a few times.So,after reading your article. I finally made my decision with a full sleeve maxi dress.

    YanıtlaSil