27 Şubat 2017 Pazartesi

DUYGUSAL GÜNLER

 
Uzun zamandır beklediğimiz gün geldi ve kız kardeşim bir kaç gün önce doğum yaptı. Tüm aile bir araya gelerek harika bir hafta geçirdik ve tabi bende teyze oldum.




                             Kuzey bebeğin  tüm yastık ve nevresim takımlarını ellerimle dikip gönderdim.



 Yalnız bu teyze olma olayı beni fena sarstı, inanılmaz duygusal ve  sürekli salya sümük, ağlama modundayım. Ayrı şehirlerde olmamız  ise en kötüsü.  Bir ayağım İstanbul oldu artık.



 Bu fotoğrafıda Kuzeyi Hastaneden almaya gittiğimiz gün çekmiştim. Kazak boyu  biraz kısa kaldığı için gömlekle desteklemek istedim.  Daha önce gömlekle kazak  boyu uzatma hakkında  bir yazı hazırlamıştım  buradan bakabilirsiniz. Aynı  işlemi  yine bu kazakta da yaptım .



                                                             Leopar desenli kazak ise  BURADAN.




                                        Bu da ailemizin  minik erkeği Kuzey  .  Çok seviyorum çok .....




2 yorum:

  1. Teyze olmak harika bir duygu diyorlar ben yaşamadım henüz ama herkes aynı şeyi söylüyor. Sağlıkla büyüsün yeğenin, hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sagol Ebrucum inan annelikten hiç bir farkı yok en kısa zamanda darısı başınıza :)

      Sil