30 Aralık 2016 Cuma

Diktiklerim : Peluş Yelek , Peluş Snood Ve Ugg Bot Tozluk Yapımı


    2016 ' ın son postunu siyah ve peluşlardan yapıp bu yılki blog arşivimi tamamlıyorum. Siyah peluşu geçtiğimiz yıllarda Antalya çerçiler kumaştan almıştım. Diğer kumaşçılarda bulmak biraz zor oldukça kaliteli ve parlak bir peluş. İki metreye yakın alıp oldukça da iyi bir para ödemiştim ama iyikide almışım. Siyah snood ' u çift katlı iki ucu açık olarak diktim. Böylece dilediğim darlığı istediğim gibi ayarlayıp birbirlerinin içinden sokabiliyorum.



    Peluş yelek ve siyah tozluk yine aynı kumaştan . Geçtiğimiz günlerde instagramda paylaşmıştım.



                Peluşum   içi astarlı bir kumaş. Dikerken de singerin en kalın 110 numaralı iğnesini kullandım.



Ugg botuma siyah peluş tozluk ile beraber   birde metreyle satın aldığım parlak taşlardan süsleme yaptım. Yalnız bu taşları yapıştırmanızı pek tavsiye etmiyorum . Hem leke bırakıyor hemde bir süre sonra atıyor. Ben taşları arkadaki bitim yerinden başlayarak ara ara elimle  diktim. Ayakkabı yumuşak olduğu için gayet kolay dikildi. Sadece iki ucundan birleştirip diktiğim tozlukları çorap gibi takıp çıkarabiliyorum.



 Peluş yeleği  kalıpsız , tamamen kafamdaki ölçülere göre biçtim. Arkası kısa ön kısmı asimetrik ve biraz daha uzun.



Arka gövdede triko   kullandım. Bu trikoda benim giymediğim bir yeleğimden :) Ön kısmında ise ince saten astar mevcut.
 
 

                  Son bir kaç gündür ayağımdan çıkarmadığım botlarım ile beraber pek bir mesuduz. 

 
 
 
Herkese mutlu yıllar :)
 
2017 ' de de  beraber olmak dileğiyle
 
peluş yelek /  ben diktim
tozluk /  ben diktim
snood /  ben diktim
Jean /  romwe
 
 
 
 
 

1 yorum:

  1. Çok yakışmış tatlım güle güle giyin...Mutlu yıllar dilerim....

    YanıtlaSil