14 Kasım 2016 Pazartesi

HAFTASONU BİZ

 


 Hafta sonundan kalan bir kaç kareyi paylaşıp hemen kaçıyorum . Muhtemelen bu haftanın tek yazısı olacak  , bir sonraki hafta telafi ederiz artık :)
 


                         Siyah kloş eteği  tam beş sene önce dikmiştim. Çıkarıp çıkarıp giyerim halen .




                          Blazer denim ceket    FASHİONMİA   ' dan . Buradan bakabilirsiniz.





                     Geçtiğimiz hafta yine kargo ile gelen leopar çanta ile ayrılmıyoruz , çok sevdim :)



 Naz ' ın pileli mini eteğini çelik çok kalın bir penyeden diktim. Oldukça likralı bir kumaş. Pilelerini göz kararını ayarlayıp yan dikişleri kapattıktan sonra beline de siyah ince kemer lastik diktim.






                                             Kombinini kendi yaptı , pembe boyunlukta benim dolaptan :)








anne kız siyah etekler  /   ben diktim
leopar çanta /   DRESSLİLY
denim blazer ceket /  FASHİONMİA










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder