11 Ekim 2016 Salı

Fashionmia Ve Leopar Serileri

 
Size çok kısa olarak yine bana gelen bir mail sayesinde tanıştığım bir alışveriş sitesi olan fashionmia.com ' dan bahsetmek istiyorum. Ürünler uzak doğudan iki hafta içerisinde geliyor. Sponsorluk kapsamında bir kaç parçada seçtim .Ürünlerin kalitesi umarım yanıltmaz .
Bu sezonun yeni  kaban  modellerinde harika parçalar var.
 
 
 
             İlk önce sezon nedeniyle hemen leopar  ceketlere baktım . Özellikle buna bayıldım . Ürünler diğer sitelerden farklı olunca baya bir kararsız kaldım.


,



Farklı renk seçeneği olan bu mont  ilk siparişim oldu . Umarım kargom gelene kadar Antalya da havalar biraz da olsa serinler .




Her sene büyük bir hevesle alıp senede sadece 1 yada iki kez giydiğim peluş yelekler. Sanırım listemi bu parçayıda ekliycem.






Bu  leopar kimonoyu da eklemeden olmaz.  Gerek kesimi ve kalıp olarak çok pratik bir dikiş projesi olabilir. Yakın çekim fotoğraflar ise burada.





           

1 yorum: