1 Eylül 2016 Perşembe

Son İki Dikiş

                  Ayvalıktan son kareler ve son dikişler ...
Boyundan bağlamalı bu modelden o kadar çok diktim ki  elbiseyi kalıpsız , ezbere diktim .




Kumaşım viskon - krep karışımıydı.  Üzerime çok yapıştırmadım . Rahat efil efil bir elbise olsun istedim . Koltuk altından verevden biye yapıp döndürdüm . Yine kendi kumaşından yaptığım bant ile iki fiyonk yapıp öndeki yaka körüğünden geçirdim. Elbisenin alt kısmı ise dümdüz iniyor. 



                               Daha önce aynı modeli burada,   burada,  ve  bu yazımda   paylaşmıştım.




                                          Bir diğer dikiş ise bu mavi kelebekli şifon bluz oldu.



Diğer düşük omuzlu bluzlardan farklı olarak sadece kol düğmesi ve kıvırma bandı yaptım. Bu kol detayını da yine hazır bir gömlekten esinlenerek yaptım. Burada da yine çok yakmayan yumuşak bir şifon kullandım. 





                                          Artık gelsin sonbahar ve kışlık dikişler  . Çok özledim çok   :)
                 Yarın kısmetse evimize yani Antalyaya dönüyoruz  . En kısa zamanda görüşmek üzere .

                                                                     instagram /yasemin_uzunoglu




1 yorum:

  1. Maşallah ne kadar güzel olmuş çok da yakışmış

    YanıtlaSil