5 Ağustos 2016 Cuma

Diktiklerim : Pötikare Desenli Gömlek Elbise


Pötikarelere son olarak bir gömlek elbise ile  devam ediyoruz. Kumaşı oldukça etli , tok bir viskon. Kumaştan daha fazla almadığıma gerçekten pişman oldum. 



Kumaşın kalıbını Ayvalığa gelen dikiş öğretmeni halam getirdi. Güler Erkanın provasız tunik - gömlek kalıplarından ,  instagramda paylaşmıştım.




                                            Ön bedende göğüs yanı  ve ön ortada yer alan iki pens var.Bedenini  38 beden olarak biçtiğim gömleğin kol ağzında ise manşet yok açıkçası biraz üşendim. 


                        Yakayı ayaksız oldukça pratik yaptım ve daha sert durması içinde  tela kullandım.



 Elbiseden ziyade şimdilik önü açık olarak kullanmak daha bir hoşuma gitti. İlik ve düğme yerlerini boş bıraktım daha sonra karar verip en uygun düğmeyi dikicem. 




Son bir ayrıntıda ;  gömlekte düğmelik kısım için farklı bir bant yada biye   yapmadım . Kumaşa pay verip içine kıvırdım . Üzerinden de bir makine geçip o kıvrılan parçanın açılmasını önledim. 






                                                                                Sevgiler  :)


                                                               instagram / yasemin_uzunoglu







3 yorum:

  1. Eline sağlık harika aynı zaman da pratik

    YanıtlaSil
  2. Elinize saglik yaptiginiz hersey cok guzel ve pratik.bende sizlerden ozenerek dikise yeni baslayanlardanim,hemde hic ilgim yokken.ilham kaynagi oluyorsunuz bana��bu kaliplardan bendede var ama bu hangi kalip henuz anlayamadim.kac numarali kalip oldugunun bilgisini verirseniz bende dikmek isterim(en azindan denerim).kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kendi adıma sevindim :)
      bu kalıp yukarda da belirttiğim gibi güler erkanın provasız gömlek, tunik kalıplarından . sayı belirtilmemiş dergide ama yeni basımlardan

      Sil