5 Temmuz 2016 Salı

Çizgili Maksi Plaj Elbisesi

 
Bundan iki post önce yayınladığım  pembe ponponlu elbise ile beraber bu çizgili elbiseyide  sipariş vermiştim. Pembe elbiseyi çok sevmiştim ama bu bende biraz hayal kırıklığı yarattı.



Rengini çok sevmeme rağmen kumaşının aşırı polyester olması ve modeldeki anlamsız potluklar beni biraz rahatsız etti açıkçası.  Plajda giyebilirmiyim çok eminim değilim ama bu elbise bana güzel kalıp olur ona çok eminim. Bir kaç düzenlemeden sonra kendisini  mülaj kağıdında görebiliriz.


Şu sıralar mayo kumaşları ile ilgili sürekli denemeler yapıyorum. Hatta kendimce bir bikini bile yaptım yakın zamanda da yeni bitirdiğim yine mayo kumaşından çok severek diktiğim siyah beyaz plaj elbisemde blogda olacak . Ama siz yinede bu elbisenin muhteşem duruşu için BURAYA bakmayı unutmayın .  


                                                                       sevgiler , mutlu bayramlar .....
                                                                Bayram tatili sonrası görüşmek üzere


                                                                            elbise  /  SHEİN





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder