2 Haziran 2016 Perşembe

DİKTİKLERİM : CHANEL KUMAŞ ÇANTA


                      Hoş geldin  haziran , umarım bu ay güzellik ve iyilikleride beraberinde  getirirsin .  
Yeni ayın ilk açılış postuda kendi gibi renkli olsun istedim . Yeni aldığım fırfırlı denim tuniğim ve yeni diktiğim chanel çantam dünden kalan bir kombindi. Çantam dikiş olarak hem çok kolay kullanımdan açısından  da çok keyifli bir çanta oldu  . Bu çantanın serileri gelecek kesinlikle :)



Çantanın kalıbı  aynı basit bir atleti andırıyor. Enini ve çantanın sap uzunluklarını ayarlamak sizin keyfinize kalmış . Ben tamamen göz kararı yaptım.  Çantanın kenar kısımları hafif yuvarlak dönsün istedim bu yüzden aynı bluz yakalarında olduğu gibi bir tabaktan faydalandım. 



 Çantanın astarını yine kendi kumaşından yaptım bu yüzden aynı arkalı önlü bir çift çanta yüzü daha biçtim. İkisini iç içe geçirip  ( çanta iç astar yüzü size bakacak ) kenarlarından tutturdum.  Tüm açık kalan yerleri içine  bastırıp diktim. Kumaşım  esnek bir dalgıç kumaştı bu yüzden orta yuvarlak kısım rahat döndü. Likrasız bir kumaş olsaydı bu kadar rahat çeviremezdim bu seferde ara ara çıtlatma yapmam gerekecekti.




Ve çantamız hazır , ben fotoğraf çekmek için acele edince mıknatıslı çıtçıtlarını takamadım. Ama az önce onlarıda ekledim .  Bu tarz çantaları çok takamam derdim ama çok sevdim . Hemen aklıma siyah üzerinde koca koca taşları ve düğmeleri olan bir çanta beliriverdi. 



Fırfırlı denim tuniğim ise  BURADAN  . Kumaşının kalitesi  ve modeli gerçekten çok iyi. Bitmeden mutlaka bir bakın derim  :)  

beyaz pantolon /  ben diktim          çanta /  ben diktim
  







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder