7 Mayıs 2016 Cumartesi

Son İki hafta , Dikilip Giyilenler ve Yeni Fırfırlı Bluz



Eski dikilenleri unutmayalım arada bir re - post yapıp onları da ekleyelim dedim. Deri görünümlü kloş eteğimi geçtiğimiz aylarda dikmiştim. Sıcaklar basmadan doya doya giydim ama artık uzun bir süre daha giyemem diye düşünüyorum .Üzerindeki siyah penye ise gece dikilip ertesi gün giyilenlerden .




Benim kayınvalide namazlığından elbiseye dönüşen siyah şifon elbiseyi ilk burada paylaşmıştım. Onuda geçtiğimiz pazar giymiştim. 


Yine dikip dikip dolapta unuttuklarımdan leopar  desenli  şifon kimono .Özellikle hasır çantayla beraber uyumunu çok sevdim. 



Eski  dikişlerden sonra artık son dikişe geçebiliriz. Bu model için  sevgili sponsorum  Shein ' a teşekkürü bir borç bilirim  çünkü neredeyse birebir  BURADAN  kopyaladım. 



              Diğer detaylar , dikim aşamaları, kumaş hikayesi  ile beraber bir sonraki yazıda ....


                                                             instagram /  yasemin_uzunoglu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder