4 Mayıs 2016 Çarşamba

Diktiklerim : Püsküllü Şifon Kimono

Hazır kimono sezonunu açmışken bulduğum her rahat kumaşı kimono olarak biçmeye devam ediyorum. Renk ve desenler değişse de genel hatlarıyla model aynı.


 Son kullandığım kumaş terletmeyen , oldukça hafif bir şifon .Bu kimono için  sıradan bir hırka kalıbının uzun halini düşünebilirsiniz. Ara ara kullandığım hazır koton biyeleri yine tüm yaka ve ön beden kısmında kullandım. 




                            Metresini 3,5 tl ye aldığım siyah  püskülleri de tüm etek ve kol ağzına diktim. 



 Kumaş arkada  hafif  bir potluk yapınca görmüş olduğunuz şu uzunca pensi yaptım. Böylece hem potluğu önledim hem de arka bedeni üzerime daha iyi oturttum.


beyaz pantolon  /  ben diktim 
siyah kimono /  ben diktim

sevgiler :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder