14 Nisan 2016 Perşembe

Diktiklerim : Yırtmaçlı Şifon Tunik


 En sık kullandığım uzun tuniklerime bir yenisi daha dikilip dolaba eklendi.  Kumaşım uzun zamandır dikiş odasında bekleyen  şifon - penye arası çok rahat , terletmeyen Ayvalıktaki parça kumaşçılardan kalan  bir parçaydı. 


 Yaptığım tek şey basic bir tişört kalıbını uzatarak yanlarına iki yırtmaç koymak oldu. Etek uçlarını ise aynı bu kimonoda olduğu gibi yuvarlak kestim. Çok ince bir ribannadan da  yaka bandını yaptım. 



             Yine  buna benzer bir modeli farklı bir kumaştan geçtiğimiz yaz dikmiştim. Buradan bakabilirsiniz. 




                                                                                     SEVGİLER   :)

                                                beyaz pantolon /  ben diktim     şifon tunik  /  ben diktim

                                                                      instagram / yasemin_uzunoglu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder