11 Ocak 2016 Pazartesi

Diktiklerim : Karpuz Kollu Şifon Tunik ve Yeni Gelen Peluş Ceket


Bu karpuz kollu tuniği  dikeli  çok oluyor, hatta instagramda  paylaşmıştım ama buraya yazmayı atlamışım.   Kol ve beden kalıbı farklı yerlerden , kendime göre uydurup biraz değiştirdim. Doğruyu söylemek gerekirse kol kısmındaki pileler beni biraz zorladı . üç kere  söküp tekrar diktim. Bunda şifon kumaşında etkisi oldu tabi :)


Etek ucunu  burada yer alan triko gibi asimetrik olarak biçtim.  Astar olarak da çok çok ince bir penye kullandım. Yaka ağzını da hazır biye ile çevirdim . Bu kadar detaylı modellerle uğraşmayı çok sevmiyorum ama karpuz kol hatırına bu sefer katlandım  :)


                                  Kargodan yeni gelen siyah peluş ceketi de hemen kombinime dahil ettim.   Ceket  görüntüsünün aksine oldukça hafif ve yumuşak. Farklı renkleride mevcut , ben özellikle pembesini çok beğendim , bir sonraki siparişime ekledim bile , Buradan bakabilirsiniz. 



                                                    Ceket ile beraber   dış mekan çekiminide ekler, kaçarım  :)

         karpuz kollu şifon tunik -  ben diktim 

       zebra çanta -  ben diktim 

        siyah peluş  -  BURADAN 



                                                                                instagram / yasemin_uzunoglu


3 yorum: