2 Ocak 2016 Cumartesi

Diktiklerim : Dama Desenli Maksi Etek (BAYKUMAŞ)


                                                    2016 ' nın ilk postu  ve yine bir maksi etek  !


 Kumaşım  Baykumaş' tan. Oldukça kalın bir kumaş zaten sürekli diktiğim maksilere göre daha heybetli durmasının nedeni de bu oldu. Açıkçası ilk başta dikerken biraz şüphelerim vardı ama bu duruşu beni acayip mutlu etti .


Kumaşı yine verevden biçip , diz altına kadar ince penye astar kullandım ve tabiki olmazsa olmazım korsajlı kemer lastiğide   bel ağzına  diktim. 
 Kumaş normalde esnek değilde ama kumaşı verevden kesince kumaş baya esnedi ve belime çok iyi oturdu. Tam kışlık sıcacık bir etek oldu . Daha detaylı resim isteyenler daha önce diktiğim burada yer alan yazıma bakabilirler.


 
                                                                        Etek -  ben  diktim /  BAYKUMAŞ 

                                                                                         SEVGİLER :)

                                                                           instagram /yasemin_uzunoglu





1 yorum:

  1. Eteginize ba yil dimm harika görünüyor. Blog macerasına ben de yemi başladım diktikleri ve modaya bakışımı paylasmam uzerine sizde destek olursanin eger cok sevinirim onerilerinizi bekliyor olucam esenlille kalın (: http://kubraustasarim.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil