28 Ocak 2016 Perşembe

Diktiklerim : Aynı kumaştan İki Parça ve Keçeler

     Geçtiğimiz haftalarda aldığım pembe penye ve tül kumaştan Naz'a bir elbise bir de  bluz diktim. 



Pembe tülü elbisenin her yerinde kullandım . Birbirine çok yakın renkler olduğu için tül sadece etek kısmında kullanılmış gibi duruyor  .Üst bluz kalıbına , fırfırlı kloş eteği ekleyip diktim . Yaka ve kol ağzında iç astar olan pembe penyeyi kullandım , etek ucunda ise dikiş yok . Elbisenin üzerindeki çiçekleri şifon bir kumaştan yaptım .



 Bluz da ise yine aynı tül ve penye durumu geçerli  Burada pembe bir jarseyi kol, etek ve yaka ağzında bant olarak kullandım. 



                 Üzerindeki aplike ise   Nazın eski bir tişörtünde , söküp burada değerlendirmek istedim. 



Sömestır tatilimiz pek iç açıçı başlamadı , beş gündür evde hasta yatan Naz oldukça keyifsiz. Cicilerini dikip süsledik ama giyip poz verme kısmı daha sonra inşallah. Her şeyin başı sağlık  ! 




Ve benim şu sıralar en çok vaktimi alan keçeler . Sürekli paketleyip , kargoya yetiştirmeye çalışıyorum. Bilgi ve sipariş için mail  veya instagram dm' de iletişime geçebilirsiniz. 


                                                                 instagram  / yasemin_uzunoglu




3 yorum:

  1. benim yorum gelmemiş mi dün yazmıştım ama. :( geçmiş olun canım naz'aAllah şifalar versin. elbise ve bluz her zamanki gibi harika olmuş ellerine sağlık iyileşince giyer inşaAllah. güzel günlerde giysin cici kızın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldi ablacim da ben bazen yorumlara telefondan bakıyorum yanlışlikla dūnya gelen tūm yorumları silmişim, kusura bakma çok teşekkür ederim buarada çok öpüyorum

      Sil