18 Aralık 2015 Cuma

Haftanın Özeti

Bu hafta hem yağmurdan hemde havanın verdiği  tembellikten olsa gerek postlarımı biraz  biriktirdim . Son yazımda  haftanın özeti şeklinde  olsun istedim .Uzun zamandır aklımıza takılan ve bizi rahatsız eden Nazın gözündeki kayma çok şükür ki önemsiz çıktı .Daha öncede çoğu kez doktora gittiğimiz halde sonuç hep aynıydı ama biz çok evham yaptık . Sağ olsun dış seslerde çoktur bizde , herkesin bir fikri vardır mutlaka. Doktor zamanla düzelecek kasla ilgili deyince baya bir rahatladık. Ama Naz o kadar gözlük takma heveslisi olunca doktora zorla gözlük yazdırdık sadece dinlendirici :)


Kendime diktiğim son trikodan kalan kumaşla bir parçada Naz'a  boyunlu bir üst diktim. Kumaşı daha sıcak tutması için astarladım .Güneşli bir günde dışarıda güzel bir çekim yaptıktan sonra dikiş detayları ile beraber blogda olacak .


                                              Son karede güneşli bir Antalya gününden gelsin :)



Kırmızı kapüşonlu ceket  ROMWE ' den . Yumuşacık ve sıcak tutan kumaşını çok sevdim( sadece biraz iri gösteriyor )   farklı renk ve bedenleri ise burada. 


Keyifli ve mutlu bir hafta sonu olması dileğiyle  :)





1 yorum:

  1. geçmiş olsun Naz'a tez zamanda geçer inşaAllah.güle güle giysin kalpli badisini :)

    YanıtlaSil