14 Kasım 2015 Cumartesi

Rahat Kemer Yapımı

Uzun zamandır aklımda olan bu kemeri basit bir kemer lastikle tekrar kullanılabilir bir hale getirdim . Kemer yaklaşık 12 yıllık ama kullanışsız ve üzerinde bulunan gereksiz aksesuarlardan dolayı uzun zamandır dolapta bekleyen bir parçaydı . 


 Tek yaptığım şey şu anda lastik yerinde duran  kalın deriyi kesip yerine etek ve pantolonlarda kullandığım bu kalın kemer lastiği dikmek oldu  .Lastik sayesinde kemeri belime rahatlıkla oturtup , dışarıdan daha fit bir görüntü elde edebiliyorum.Bu lastiklerin korsaj özelliğinden dolayı beliniz olduğundan daha ince duruyor , hemde toparlanıyor :)


                                     Özellikle ince triko - tuniklerde bu kemeri kullanmayı seviyorum .
                                                                Düşük omuzlu tunik  BURADAN . 





                                  İspanyol paça pantolonu ben dikmiştim  .Buradan bakabilirsiniz.

          çanta  -  ben yaptım 
            pantolon  -  ben diktim  
        deri ceket  -  ROMWE
         siyah triko  - WHOLESALE


                                                                                   İnstagram / yasemin_uzunoglu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder