18 Kasım 2015 Çarşamba

Pembe - Beyaz

Fotoğraflar çok taze bir kaç saat öncesinden . Yazdan kalma bir hava ile sevgili fotoğrafçım Naz tarafından çekilmiş kareler  eşliğinde geçirdiğimiz   keyifli bir gündü.


Pudra pembesi ve beyazın uyumunu çok severim ama bu pembeyi daha bir sevdim :)


 Pembe kabanın orijinalinde birde kuşağı vardı ama o hali bana daha çok bir sabahlığı anımsattığı için kullanmak istemedim  .Buradan bakabilirsiniz.


 Naz artık cep telefonu kamerasından büyük fotoğraf makinesine terfi etti. Çekim sırasında etrafındaki  şaşkın bakışlı insanlara aldırmadan işini çok profesyonelce yaptığı için  gün sonunda da büyük ödül onun oldu :)  Onunla gerçekten gurur duyuyorum .


beyaz tişört  -  eşimin
beyaz pantolon  - ben diktim
ayakkabı - converse 
pembe kaban -   SHEİN




3 yorum:

  1. Rengine bayıldım. ;)size de çok yakışmış gule gule giyin.

    YanıtlaSil
  2. Renk çok güzel ve cok yakışmış

    YanıtlaSil
  3. Ba yıl dım ellerine sağlık cok tatli olmuş (: blogumada beklerim bende yeni basladim insallah diktiklerimi paylasicam (:http://kubraustasarim.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil