20 Kasım 2015 Cuma

Diktiklerim , Ahşap Boyama , Yılbaşı Hazırlığı ve Öğretmenler Günü Hediyemiz

Bu hafta sonu özel bir gün için Naz' a etek ve bolero olarak iki parça diktim .Lila - mor tonları Naz'ın en sevdiği renk olduğu için özellikle tercih  ettim. 


 Cinsi pamuk saten olan kumaşı iki geniş dikdörtgen biçiminde kesip yanlardan birleştirdim .Körükten geçirdiğim kalın lastik ile büzgülerini ayarlayıp , lastik üzerinden tekrar dikiş geçtim.(kaymaması için ). Sanırım bu  dikilmesi  en kolay  model ,  kız çocuklarında bu etekleri ayrı bir seviyorum .




 Peluş kumaşım çok az olduğu için sadece yarım yelek olarak biçebildim . Aslında bu bolero kumaşımın azlığından dolayı  biraz mecburiyetten  oldu yoksa aklıma daha farklı bir şeyler vardı.  İçinde saten astar  ,önünde ise lastik brit ve taşlı bir düğme kullandım . 


 Gold hobinin  (babamın )  polyester objelerini boyamaya devam  . Orjinalinde kirli bir sarı olan bu objeyi  beyaz - gri tonlarında bir ahşap boya ile boyadım . Aile ağacımızı resimlerle süsleyip salonumuza koyduk . Dallardan biri şimdilik boş :)



 Babamdan lazer kesimli ayna, kokulu taş ve yılbaşı süsleri içeren koca bir koli aldım. Öğretmenler günü için Naz' la beraber bir duvar panosu hazırladık . İçinde yine kokulu taş , nazar duası ve minik objeler var.  Öğretmenimizin adını da yazmayı unutmadık . 





                                           Keyifli ve mutlu  bir hafta sonu olması dileğiyle  :)

                                                                        instagram / yasemin_uzunoglu


1 yorum:

  1. hepsi bir arada ne güzel..kıyafetler çok hoş kokoş kokoş :) bu arada banada beklerim

    YanıtlaSil