10 Eylül 2015 Perşembe

Diktiklerim : Kapüşonlu Leopar Ceket

Üzerime görmüş olduğunuz kadifemsi kalın penyeyi  üç sene önce bir toptancıdan almıştım .Aynı kumaşı geçtiğimiz günlerde tekrar ucuz Bursa kumaş pazarında bulunca öyle sevindim ki  hemen üç metre kestirdim  . Daha önce bu  kumaştan hem kendime hemde sipariş olarak sayısız hırka ve anne kız takım tayt dikmiştim .



Bu seferki modeli biraz daha spor ve kapüşonlu olarak çalışmak istedim. Açıkçası o sürekli maksi etek üzerine giydiğim leopar hırkalardan artık çok sıkıldım . Ayrıca hep söylediğim gibi kapüşonlu modelleri gerçekten seviyorum :)


Burada diğer diktiğim kapüşonlu ceketlerden farklı olarak ön kısmı  iki katlı yani astarlı olarak çalıştım . Kumaşın ters yüzü beyaz olduğu için içeriden sırıtsın istemedim . Hem bu şekilde daha tok ve kalın durdu. 


Daha açıklamalı olarak görmek isterseniz  buraya ve buraya bakabilirsiniz. 


                                               Huzurlu ve mutlu günlere bir an önce kavuşmak dileğiyle

                                                                                    Sevgiler

                                                                     
                                                                    instagram  / yasemin_uzunoglu


7 yorum:

  1. çok güzel olmuş. kapşonlu olması ayrıca hoş. güzel günlerde giyin.

    YanıtlaSil
  2. nasıl tatlısın , gülen yüzün hiç solmasın ilham kaynağım (nur )

    YanıtlaSil
  3. Nasıl bu kadar muntazam dikebiliyorsunuz ? hazır olanlardan çok daha iyi duruyor . Ellerinize sağlık yine çok güzel olmuş
    Ayrıca yine çok güzelsiniz maaşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanla oluyor tabi daha dikemediğim bir çok şey var :)

      Sil
  4. Çok şık olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil