12 Temmuz 2015 Pazar

Puantiyeli Elbise

Pembelere  biraz ara verip yine siyah beyazlara döndüm , ama renkli kombinler ve yeni pembeli dikişler yolda hemen söyleyeyim :)


Puantiyeli elbisem koltuk altlarından anlaşıldığı üzere bana biraz büyük özellikle üst kısımda biraz sıkıntı var  ,  en kısa zamanda yanlardan biraz daraltma işlemi yapıcam . Bu tarz tadilatlar beni mutlu ediyor çünkü diyetim ve her gün düzenli yaptığım spor işe yarıyor mesajını alıyorum :)



                                                                        Elbise için detaylar burada. 


Şu anda yazlıkta olduğum için aksesuar ve takı eksiğim var ama bu elbise ince beyaz bir kemerle çok daha hoş olurdu diye düşünüyorum .


                                                                Güzel bir hafta olması dileğiyle

                                                                       puantiyeli elbise  /  buradan 


                                                                    instagram / yasemin_uzunoglu



1 yorum:

  1. Elbisenin çok ciciymiş.
    Sevgiler.
    http://birtutamkarinca.blogspot.com

    YanıtlaSil