10 Temmuz 2015 Cuma

Pembe Hırka

Geçen gün kumaş almak için gittiğim Burhaniye pazarında bu içi pamuklu dışı ince dalgıç kumaş  olan pembe parçayı bulmuştum. Kumaşım biraz kısa kalınca aklımda olan kapüşonlu maksi hırka yerine daha sade bir hırka yapmayı tercih ettim. 


Yine tamamen pratikten çalışıp iki saat içinde filan tüm dikişlerini bitirdim .Bant detayını sadece ön gövdede kullandım .Bu sefer hırkayı kendi haline bırakıp herhangi bir düğme , agraf olsun istemedim.  



Kız kardeşimi hazır yakalamışken hemen bir kaç poz verdim .Acele edince etek uçlarını bastırmaya fırsatım olmadı  . O detayı görmezden geliniz lütfen :)


Dün başladığım   sweatshirt dikişinde de bu pembe kumaştan biraz kullandım . Gönül isterdi ki kumaşın devamı çok olsun ama ne yazık ki tezgahta da  fazla bir şey yoktu. 

                                                              Güzel bir hafta sonu olsun  ,  sevgiler


pembe hırka  /    ben diktim
jean  /   romwe


                                                                          instagram / yasemin_uzunoglu


2 yorum:

  1. elinize sağlık.... bayılıyorum pratik dikimlerinize...

    YanıtlaSil
  2. bizim buralarda pembe gönlüm sende diye bir söz vardır :))pembe ve tonlarını çok severim sizede nasıl yakışmış ..güzell günleriniz olsun

    YanıtlaSil