15 Temmuz 2015 Çarşamba

GRİ - PEMBE SWEATSHİRT

 Geçtiğimiz yaz yine bu zamanlarda aynı kalıbı kullanarak kalp desenli bir sweatshirt dikmiştim.Yine aynı yöntemi uygulayarak diktiğim bu sweatshirt için buraya bakabilirsiniz.


     Burada tek farklı olan detay kapüşonunun iç astarının ve bant dikişinin de pembe olması , onun dışında pek bir farklılık yok . Pembe kumaşı son diktiğim  bir  hırkadan  hatırlayabilirsiniz. 


Çelik penye olan  kumaşımın ön yüzü   mavi puantiyeli bir desendi .Ama ben daha parlak olan   arka yüzünü     kullanmayı tercih ettim. 


              İlk başta ön bandını  gri olarak dikmiştim  ama   sonra onuda  pembe olarak değiştirdim . 


                                               Kol ağzını da kendi kumaşından bir bant ile çevirdim .


Şimdilik tek eksiğimiz pembe bir fermuar !  Onu da büyük bir ihtimal Antalya ya gidince alır dikerim. 


Son kare de yer alan güneş ışığı ile  sizlere veda eder   hepinize mutlu , huzurlu bir bayram dilerim . 
                                 Bayram sonrası yeni yazı ve taze dikişler yine burada :)

                                                                                     sevgiler ....


                                                                    instagram / yasemin _uzunoglu




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder