18 Haziran 2015 Perşembe

Yeni Kumaşlarım

Bu seferki kumaş seçimlerim siyahlardan uzak daha renkli parçalar oldu . 
1.  Kuş temalı pudra pembesi dalgıç kumaşı instagram dan  kumaş satışı yapan bir sayfadan aldım . Nazla kendime takım etek dikmek için sipariş vermiştim .

2.Geriye kalan tüm kumaşlarım yine baykumaştan . Yeşil palmiye ve çiçek desenli krep kumaştan maksi etek dikmek istiyorum .

3. Pembe kumaşı çok sevdiğim için metrajlarını biraz fazla istedim .Tok ve likralı bir kumaş olduğu için streç pantolon ve ceket çok güzel olur diye düşünüyorum .

4.  Olaflı kumaş tabiki Naza :)  Yumuşacık bir penye .

5. Gri penye ise yaz için ideal bluz dikimi olarak kullanılabilir.




                                                                       

                                                                          http://baykumas.com/





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder