12 Haziran 2015 Cuma

Dar Elbiseden Yeni Bir Etek - DIY


Geçtiğimiz günlerde burada paylaştığım beyaz elbiseyi çok sevmeme rağmen kesip çok kısa sürede rahat bir eteğe dönüştürdüm .Elbise hem çok kısa hem de biraz dardı .Bu halini   daha bir   sevdim .Elbisenin orjinal hali için buraya bakabilirsiniz. 



 İlk olarak elbiseyi göğüs altından kestim .İçine yeni bir astar koyup , beline kemer lastik diktim .Bu geniş lastik sayesinde eteğin boyu biraz daha uzadı .



                                                        Mavi bluzu  ise  bu siteden  almıştım .



                                            Hepinize keyifli ,  mutlu bir hafta sonu dilerim  :) 


                                               beyaz etek - dıy (ben diktim )   / orjinali  burada

                                                                        mavi bluz -   buradan 


                                                            instagram /  yasemin_uzunoglu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder