8 Mayıs 2015 Cuma

Yorucu Bir Hafta

Bu hafta oldukça yorucu ve yoğun geçti . Nazın anneler günü gösterisi , yıl sonu prova hazırlıkları , bir de benim hamlaşmış vücudumla spora başlama çabaları  derken baya yorulmuşum.


Kışın aldığım dört kiloyu vermeye çalışırken can simidi gibi fırlayan göbişi yine siyah bir  tunikle kapatmaya çalıştım :)  Asimetrik kesimi çok hoşuma gitti  ama .  Gömlek buradan .


40 numara  olan ayaklarıma uygun bir spor ayakkabıyı  yine bir uzakdoğu alışveriş sitesinde bulmam ise büyük şans oldu . Detaylar burada . 



Yine bu postun tüm fotoğraflarını çeken Naz son kareyi de iyi yakalamış . Güzel bir hafta sonu olması dileğiyle , sevgiler  :)

siyah çanta - dıy /  ben yaptım
beyaz kalem pantolon -  ben diktim
siyah gömlek  -  sammydress
ayakkabı  -  sammydress





3 yorum:

  1. cok yakısmıs kendıne haksızlık yapma bence cok güzel görünüyorsunuz artık senı sayfamda dostlarım arasına ekledım beklıyorum

    YanıtlaSil
  2. Yasemin hanım merhaba cantalarda kullandığınız zımba tulumba makinasini nerden aldınız yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul Eminönünden almıştım ama gittigidiyor ve sahibinden.com dan da bulabilirsiniz.

      Sil