26 Mayıs 2015 Salı

Puantiyeli Etek -2 ve Güpürlü Viskon

Son bir kaç gündür üzerimden çıkaramayıp çok severek giydiğim   puantiyeli eteğin ayrıntılarından bu yazımda bahsetmiştim . Evdeki çekimler çok karanlık olunca fotoğrafları   gün ışığında çekip tekrar eklemek istedim .




Geçtiğimiz günlerde  dikip instagramda paylaştığım bluzden  biride güpür detaylı bu parlak siyah viskon oldu .Aslında benim ilk olarak yapmak istediğim model daha asimetrik , arkası uzun bir bluzdu . Kalıpsız , ezbere dikmeye çalışınca biraz farklı oldu ama bu halinide sevdim . 


Yaka ve kol ağzında hazır koton biye kullandım . Kumaş likralı bir viskon olunca işim epey kolaylaştı .Bluzun ortasını da derin bir  V şeklinde oyup bu dantel parçayı ekledim .Dantel fikri fena değil ama sanırım bir sonraki çalışmam da payetli bir şeyler koyucam .





                                                             En kısa sürede görüşmek üzere  :)

puantiyeli etek  - ben diktim  /   siyah düşük kol bluz -  ben diktim  /   viskon bluz - ben diktim


                                                              instagram  / yasemin_uzunoglu




1 yorum:

  1. Cesaretli bayanları kutlarım.Helal olsun.İyi bayramlar.

    YanıtlaSil