29 Nisan 2015 Çarşamba

Fuşya Maksi Etek -2



Yaklaşık 3 sene önce bu eteğimin bir benzerini daha dikip çok uzun süre giymiştim . Etek ucunda oluşan bir yırtıktan dolayı geçtiğimiz günlerde bir tanede daha diktim.Yalnız bu eteği astarlı ve bir öncekinden daha geniş bir kloş olarak biçtim. 


                                                           Üç sene önce dikilen maksi ve tombik ben  :)
                  ( O  yıla ait tüm resimlerim ne yazık ki arada kaybolmuş bu yüzden linkini veremiyorum )


Bir önceki daha kırmızı- pembe iken bu tam parlak fuşya bir sandy jarseden dikildi .Bel kısmında  kalın kemer lastik kullanırken astar olarak da  yine kendi kumaşını tercih ettim . Astarını dize kadar yarım olarak diktim. Boyunuda  tam istediğim gibi yapıp daha uzun bıraktım. 





                                       İçinde çok rahat ettiğim düşük omuzlu penye ise buradan 



siyah desenli deri çanta -  ben diktim
fuşya maksi etek  - ben diktim
siyah penye  - buradan 




2 yorum:

  1. çok güzel olmuş yine ellerıne saglık fuşya bır ınsana bu kadar yakışır bu arada bende beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil