17 Nisan 2015 Cuma

Denim Kot Etek

Geçtiğimiz haftalarda biçilmiş halini burada paylaştığım denim kot eteğimi havaların ısınmasıyla beraber giymeye başladım.


Kumaşı Antalya ucuz Bursa kumaş pazarından almıştım. Çok yumuşak olduğu için kloş olarak biçtiğim eteği ince bir jarseyle astarladım. Belinin yan tarafına minik bir fermuar koyup kendi kumaşıyla bel bandını yaptım.




Bu hafta sonunu nasıl iple çektik anlatamam. Bu yıl 23 nisan kutlamalarının Antalya da yapılacak olması bizi oldukça heyecanlandırdı. Hafta sonu da çeşitli şenlik ve kutlamalara katılmayı planlıyoruz. Nazın heyecanı , mutluluğu benim bile içime işledi .
Güzel bir hafta sonu olsun , sevgiler :)

kot ceket - eski koton
pembe bluz - zara
spor ayakkabı - converse
mavi denim kot etek  - ben diktim




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder