15 Mart 2015 Pazar

Yeni Kumaşlarım, Diktiklerim ve Giydiklerim

Geçtiğimiz hafta  ucuz Bursa  kumaş pazarından bir kaç parça kumaş almıştım.Baharlık, rengarenk kumaşlar gelmişti ama ben çok renk sevmediğim için yine kendi tonlarıma yakın parçaları seçtim. Mavi kot kumaş yaklaşık 3 metre kadar çok kaliteli bir denim .Gri olan yün jarse denilen bir kumaş. Her yerde deli gibi yeşil kamuflaj ararken bu seferde pembe tonlarını buldum.Pembe kamuflajdan kesinlikle bir maksi etek dikicem .Yine çok sevdiğim payetler ve pullar olmazsa olmaz tabi :)


Az önce bahsettiğim denim kottan aynı gün içinde kloş bir etek ve bol paçalı pijama pantolon diktim. Fotoğraflarını çekmek için acele edince tam bitmiş hallerini koyamadım. Siyah parça ise  payetli , yarasa kollu,  oversize bir bluz  oldu.En kısa zamanda yeni kombinlerle blogda olacaklar.


                                     Yine kendi diktiğim kamuflaj çantanın  tonlarına yakın bu kaban ise
                                                           yine bir uzakdoğu alışveriş sitesinden.


                                                             Buradan detaylara bakabilirsiniz.



                                                                      En kısa sürede görüşmek üzere :)

siyah kalem pantolon - ben diktim
kamuflaj çanta - ben diktim
siyah bluz - eski ?

                                                                          instagram / yasemin_uzunoglu


2 yorum:

  1. Kloş etekler çekirdek çitlemek gibi değil mi? Bir defa dikmeye başlayınca bir daha bırakamıyor. Şu an üç tane fermuar takılmayı bekleyen kloş eteğim var :)

    YanıtlaSil
  2. Çanta tam bu senenin modasına uygun olmuş güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil