25 Mart 2015 Çarşamba

Gümrüğe Takılan Kaban !

Bu kabanı romwe alışveriş sitesinden ocak ayında sipariş vermiştim. Bununla beraber bir kaç parça ürün daha almıştım .Paket biraz büyük ve ağır olunca gümrükte sıkıntı olmuş.


Durum ile ilgili bilgi gelince ödemesini yapıp paketimi aldım .Romwe firma yetkilileri durumla aslında benden daha çok ilgilendiler , ödediğim vergiyi bile bana geri ödediler. Kabanın fiyatı biraz fazla olunca gümrükte dikkat çekmiş sanırım :)


Paket eve geldiğinde zaten ağzı açıktı , yollarda biraz sürünmüş belli :)
Ama kollardaki derisini , çıkarıp takılabilen kürk yakasını çok çok sevdim .Kış sonu geldiği için şimdilik dolapta bir sonraki  sezonu bekliyor .


 
Buradan tekrar Romwe firma yetkililerine örnek alınması gereken   dürüst ve ilgili tavırlarından dolayı çok çok teşekkür etmek istiyorum .

                                                              Kaban ile ilgili detaylar burada 


1 yorum:

  1. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil