19 Mart 2015 Perşembe

Gri Oversize Bluz - 2

Bir önceki yazımda  bahsettiğim siyah oversize bluzdan sonra aynı modeli farklı bir kumaşta denemek istedim. İyiki de denemişim çünkü bu gri sweatshirt görünümlü bluzumu çok sevdim.


Her seferinde bluz yada tişört üzerine işleyeceğim aplike seçiminde çok kararsız kalıyorum .İlk başta payetli kumaşı yıldız şeklinde kestim ,Sonradan beğenmedim yine kalp aplikede karar verdim .ama fotoğraflarımı görünce onuda beğenmedim. Sanırım ilk fırsatta onuda söküp başka bir model deniycem




Kumaşımı atölye işleten bir arkadaşımdan almıştım. Harika bir parçaydı ne yazık ki devamı da yok :(
O da  kilo ile satılan bir toptancıdan almış . Her ne kadar sweatshirt kumaşını andırsa da aslında yumuşacık yün bir jarse . 


Bluzu yine kendi bedenime göre oldukça geniş  kestim . Kol ve etek ucu ağzında da kalın bant kullanıp , yakayı kayık yaka olarak biçtim .Yakaya düzgün şekil vermek için geniş bir tabaktan faydalandım.Bu tarz yakalarda biye ve bant geçmek yerine yakayı içine kıvırıp dikmeyi tercih ediyorum.


                  Çok sevdiğim kot ceketimin taş işlemelerini ben yapmıştım. Buradan bakabilirsiniz.



beyaz pantolon - ben diktim
gri oversize bluz - ben diktim
pembe deri çanta - ben diktim
şapka - LcWaikiki
kot ceket  -  sheinside

                                                         instagram / yasemin_uzunoglu                                                       


5 yorum:

  1. Tesekkurler cok guzel bir calisma olmus hele yaka calismaniza gercekten bayildim super bir fikir :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş:) bu modeli çok severim gri olması da ayrı güzel.iyi günlerde giyin

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım. Süper olmuş. Aslında kalpli payet de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım ben de hu tarz bluzleri çok seviyorum yaka için tabak iyi fikirmiş iyi günlerde giyin! :)

    YanıtlaSil