8 Ocak 2015 Perşembe

Leopar Deri Yelek

Kavuşmamız her ne kadar biraz uzun sürsede burada görüp işte bu benim olmalı dediğim   deri yelek artık üzerimde !


Bu yelekle  beraber aklımdaki tek kombin kendi diktiklerimden oluşan  uzun siyah maksi etek , deri kollu jarse ve son yaptığım zımbalı çanta olmuştu ki paket gelir gelmez  hemen giyip postumu hazırladım .




 Deri kollu bluzumu geçen sene dikip ilk burada paylaşmıştım .Zımbalı çantanın yapımını ise burada bulabilirsiniz.


Giymekten bıkıp usanmadığım siyah jarse eteğimi iyiki dikmişim diyorum , Maksi etekleri özellikle kışın deri üstlerle beraber  giymeyi daha  bir seviyorum. 



deri kollu bluz - ben diktim
siyah maksi etek  - ben diktim
zımbalı deri çanta - dıy / ben yaptım
leopar deri yelek - buradan


                                                                  instagram  /yasemin_uzunoglu


8 yorum:

  1. etek ve bluz kesimleriniz size çok yakışıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim maksi etek giymeyi bende çok seviyorum :)

      Sil
  2. Leopari sevmem ama size yakisiyor

    YanıtlaSil
  3. Benim blogum yeni banada beklerim sizin gbi insallah her gun yeni birseyler ekleyebilirim sizi izleye izleye 2 sene once bende kendi capimda birseyler dikiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelirim tabi , izleyiciler kismindan takibe alabilirsiniz

      Sil
  4. Takipteyim uzun zamandır. Sizi beğeni ile izliyorum. Bana hala gelmediniz sanırım. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/
    facebookta: https://www.facebook.com/pages/Tasarımda-Nilgün-Özen-Aydın/802433419804021

    YanıtlaSil