2 Ocak 2015 Cuma

KAMUFLAJ DESENLİ KÖRÜKLÜ ÇANTA

 
Körüklü çanta dikimini daha önce bir çok yazımda paylaşmıştım. Burada  farklı olarak hem çanta hem de körüğün ebadını biraz daha geniş tuttum.


Çantanın kumaşını branda ve çadır malzemelerinin satıldığı bir dükkandan aldım.İç astar olarak yine siyak kapitone kullanırken çantayı sert durmak için bu yazımda bahsettiğim evalardan faydalandım.




           Çanta üzerindeki cepleri 10*15 cm ebatlarında kesip üzerine aksesuarları sabitledim.Biraz da zincir kullanıp cep ağzına diktim.



                               Çanta sapını ise kendi  kumaşından yapıp 65 cm kadar bant şeklinde diktim.


Çantanın içinde yine kendimin diktiği çanta organizeri olacağı için fermuar veya çıt çıt kullanmadım.Açıkçası biraz da yorulup bıraktım. Belki daha sonra bir şeyler ekleyebilirim.


                                     Bol dikişli  ,bol paylaşımlı ve  üretken  bir yıl olması dileğiyle :)

                                                                 instagram /yasemin_uzunoglu



5 yorum:

  1. MERHABALAR YASEMİN HANIM ÇANTA ÇOK GÜZEL OLMUŞ.YALNIZ BU ÇANTALARI YAPARKEN MAKİNEDE DİKİMİ ZOR OLMUYORMU ACABA BENİM MAKİNAMDA KOT KUMAŞI BİLE ZOR DİKİYOR KOT İĞNESİ KULLANDIĞIM HALDE
    OYÜZDEN GÜVENİP DENEYEMEDİM AÇIKÇASI.NEYSE ELLERİNİZE SAĞLIK GÜZEL GÜNLERDE KULLANIN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır zor olmuyor ben çok rahat dikiyorum makinem singer promise 1409 3 yıldır dikmediğim deri bile kalmadı iğne olarakta 110 numara kullanıyorum

      Sil
    2. kalın olduğu için bende şüphede kalmıştım ama 110 numaralı iğneden alıp mutlaka deneyeceğim.tesekkürler

      Sil
  2. Ben cantayi cok begendim cok guzel ve degisik olmus ellerinize saglik Sevgi :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlik bende deneyeceğim

    YanıtlaSil