23 Aralık 2014 Salı

Siyah - Beyaz Hırka

Antalya da çok fazla kış yaşamadığımız için mevsimlik ince hırka - kaban tarzı parçaları daha çok tercih ediyorum. Geçen kış bayıla bayıla aldığım peluş montlarımı bile iki en fazla üç kez giyebilmişimdir.


        Siyah beyaz hırka çok sık alışveriş yaptığım sheinside.com  dan. Detaylara buradan bakabilirsiniz.


Krem rengi ugg botları eşim bana hamileyken almıştı .Çok sık giymediğim ayakkabılarımdan ama ayağımdaki rahatsızlıktan dolayı son günlerde sürekli giyiyorum .İlk aldığında çok beğenmemiştim ama şimdi çok sevdim kendilerini . 


İnternette dolaşırken ugg botlarla  ilgili harika dıy çalışmaları gördüm .Sanırım dayanamayıp bende kış bitmeden uçuk bir şeyler yapıcam .


siyah streç pantolon - diesel
siyah zımbalı çanta - ben diktim
siyah - beyaz hırka - sheinside





4 yorum:

  1. Bu siyah beyaz hırkayı ben de çok beğenmiştim, çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Baylldım bugün size ! Tek kelimeyle harikasınız! Ne giyseniz yakışıyor Maşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her zamanki gibi çok incesiniz , çok teşekkür ederim :)

      Sil