26 Kasım 2014 Çarşamba

Peluş Yakalı Hırka - Yeni Dikilen Leopar Clutch

 Rosewe alışveriş sitesindeki bu hırkayı görür görmez vurulmuştum , yine tahminlerimde yanılmamışım çünkü resimlerinden çok çok daha iyi bir parça.


Bedeni one size olsa da üzerimde gayet iyi durdu . Yumuşacık , oldukça rahat .Zaten yakada peluş son nokta , tam benlik. 


Ürün hakkındaki detaylı bilgiler için buraya bakabilirsiniz.


Son diktiğim leopar çantanın kumaşını daha önce burada da kullanmıştım. Astarı  gümüş renkli kapitone , fermuarı da beyaz kullandım. 




Ayağım konusunda bu aralar biraz sıkıntılı günler geçirsem de  yine başka şeylerle meşgul olmaya çalışıyorum . Aslında sürekli yatıp dinlenmem gerekirken ben sürekli hareket halindeyim tabi bu durum sağlam olan ayağımı da etkiledi .Artık dikiş makinesi ayak pedalını elimle kontrol ederek bir şeyler dikmeyi de öğrendim , eşim çok kızıyor ama üç gün bile ayrı kalamadım şu dikişten .Oturduğum yerden  resmen kaynıyorum :)

  Sevgiler ...

leopar clutch  -  ben diktim
peluş yakalı hırka  -  rosewe

                                                         instagram / yasemin_uzunoglu


4 yorum:

  1. Hırkayı ben de çok beğendim, özellikle sırt detayı çok hoş, size de çok yakışmış, güzel günlerde giyin. Ama ben sizin diktiğiniz çantalara özellikle de clutchlara bayılıyorum. Ben de denemeyi düşünüyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. çokk gecmısler olsunnn sanırım nazar degdıı bu kadar guzel işler yapmanızdan olabılır allah nazardan korusunn

    YanıtlaSil
  3. yasemin hanım çok geçmiş olsun bencede nazar değmiştir size
    uzun zamandır birsey sorucam ama bir türlü fırsat bulamadım ben samyydresdeki çantaları çok begendim fakat ücretsiz kargo varmı bilemedim sheinside devar ama onunda çantalarını beğenmedim siz alışverişlerinizde bi sıkıntı yaşadınız mı bunu öğrenmek istedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hiç bir sorun yaşamadım zaten kargo parasını sizden ürünle beraber alıyor yani ürün 20 dolarsa bir o kadar da kargo parası ödüyorsunuz tabi bu ürünün ağırlığı ve cinsine göre değişiyor .100 doları geçmediğiniz takdirde sorun yok , yani kapıda ayrıca ödeme yapmıyorsunuz

      Sil