10 Kasım 2014 Pazartesi

Deri Bantlı İspanyol Kol Bluz -2

 Şu sıralar sürekli aynı model ve benzer tarz dikişler yapıyorum farkındayım ama bu kolaya kaçtığımdan değil  gerçekten  çok sık  ve severek giydiğim parçalar olduğu için genelde bu tarz modelleri seçiyorum.Hepsini  de doya doya giyiyorum diyebilirim .


 Bu bluzun bir başka versiyonu bir önceki yazımda vardı .Kollarına koyduğum deri görünümlü kumaş BAYKUMAŞ tan. Hatırlarsanız aynı deriyi daha önce burada da kullanmıştım.  Siyah bluzun kumaşı ise yine Ayvalık pazarından.


 Bu düşük ispanyol kol bluzun içini yine ince bir penyeyle astarladım , tüm gün üzerindeydi parlak  scuba kumaşına rağmen çok rahat ettim , bir gram bile terlemedim.


 Dün itibariyle daha kışlık dikişlere geçtim . Mevsimlik ceket  ve peluş detaylı işlerler uğraşıyorum şu aralar , bir kaç güne blogda olur .


siyah pantolon - ben diktim
zebra suni deri çanta- ben diktim
siyah ispanyol kol bluz  - ben diktim - ayvalık kumaş pazarı
deri görünümlü kumaş - BAYKUMAŞ
deri yelek - hazır 

Güzel bir hafta olsun , inşallah :)


4 yorum:

  1. Siyah i na nil mazz yakışmış!!! Muhteşem görünüyorsun Yasemin ablacığım:)) kocaman sevgiler... Damla.

    YanıtlaSil
  2. katalog çekimi tadında bir post olmuş artık size ne yazacağımı bilemiyorum gerçekten harikasın

    YanıtlaSil
  3. yasemin hanım çok güzel olmuş kombin.şu meşhur topuzunuz içinde bir post hazırlayın artık sevgiler

    YanıtlaSil