27 Ekim 2014 Pazartesi

Zebra - Siyah

Şu sıralar bin parçaya bölünmüş bir şekilde yaşıyorum diyebilirim.Gelen siparişler , ev işleri , Nazın okulu ve diğer aktiviteler derken bir ordan bir oraya koşturup duruyorum.Bir yandan da büyük bir hevesle Ayvalıktan gelen kumaşları dikmeye başladım ama bugün eski diktiklerimden bir kombin postu hazırlamak istedim.



Kışın en sevdiğim yanı tay tüyü desenli kumaşlardan çanta dikmek diyebilirim ,takip edenler zebra desenli spor askılı çantayı geçen kıştan hatırlayacaktır. İlk olarak burada paylaşmıştım.


 Üzerinde Y harfi bulunan siyah trikoyu geçtiğimiz haftalarda dikmiştim burada vardı.
Siyah bol paçalı pantolonu ise yine geçen kış dikmiştim  detaylar için buraya bakabilirsiniz.


zebra desenli çanta  - ben diktim
siyah pantolon - ben diktim
y temalı kazak - ben diktim

sevgiler ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder