15 Ekim 2014 Çarşamba

NAZA İKİ ELBİSE

Bu haftaki dikişlerin çoğunluğu Naz için yapıldı. Yine iki parçalı , pratik , rahat modeller seçtim. Her iki elbisenin üzerindeki Minnie Mouse kendi tercihi , çok sevdi bu deseni .



Leopar desenli kumaşı geçen sene burada anne- kız takımı olarak kullanmıştım. Geriye çok küçük bir parça kalmıştı o da alt kloş eteğe tam denk geldi. Üst triko kumaş Ayvalık perşembe pazarından.Eteğin  kumaşından birde aplike yapıp trikonun üzerine diktim.





 Son olarak siyah tirkodan kemer yapıp elbisenin üzerine diktim.



Beyaz kalın penyenin bir benzeri yine burada vardı. Bu seferkini uzun kollu ve fırfırlı olarak diktim. Aslında bu parçayı elbise olarak değil de tayt üzerine tunik olarak giydirmeyi düşünüyorum. Büzgülerini makinede değil de elimde dikmeyi tercih ediyorum , daha rahat çalışıyorum.



  Payetin üzerine diktiğim gümüş rengi olan fiyongu çanta astarı için kullandığım  kapitoneden yaptım.



En kısa zamanda görüşmek üzere :)
Hoşça kalın..





4 yorum:

  1. çok güzel olmuş yine ellerine sağlık, güzel günlerde giysin Naz. :) çok kaliteli, marka duruşları var maşaAllah!! çok beğendimm :))

    YanıtlaSil
  2. çok şirin olmuşlar, güle güle kullansın :))

    YanıtlaSil
  3. Ellerine saglik yine cok guzel.

    YanıtlaSil