25 Ekim 2014 Cumartesi

Ayvalık Pazarından Gelen Kumaşlar - 3

Dün akşam  Ayvalıktaki kumaşçım Kamuran hanımdan gelen kargomla keyfim iyice yerine geldi.Tam istediğim tarzda kumaşlar ,Özellikle benimle iletişime geçip Kamuran hanıma sipariş vermek isteyenler için bu sefer kumaşları daha bir ayrıntılı olarak fotoğraflamak istedim.



İlk olarak dikmek istediğim parçalardan biri. Parlak , desenli ve çok esnek bir  triko Bundan volanlı bir tunik yapmak istiyorum altına yine streç siyah bir pantolonla güzel durur diye düşünüyorum.



 Bu kotu çok sevdim .Fotoğrafta çok net çıkmamış normalde daha parlak bir kumaş.Spor bir etek olacak gibi.


 Mint yeşili bir scuba yani dalgıç kumaşı .Scuba kumaşlar için çok kalın bir jarse diyebiliriz , ama bana gelen bu scubaların bir çoğunun iç kısımları pamuklu dış yüzeyi ise parlak .



 Bu kırmızı parçayı Naza ayırdım.Dışı lacoste içi yine pamuklu.



 Kahverengi scuba içi yine pamuklu olanlardan.Naza bundan  hemen bir pantolon dikmek istiyorum.




Yüzde yüz siyah scuba.



 Kırmızı scuba , bundan kendime bir tunik veya bomber bir ceket dikebilirim.


Pamuklu esnek kapitone , ceketlik . Bunların dışında yine bir kaç parça siyah jarse var.Bir kısmıda makinede yıkanıyor.Bu yüzden resimlerini koyamadım.


Benimle mail yoluyla  iletişime geçen herkese Kamuran hanımın telefonunu veriyorum.Dilerseniz daha küçük parça kumaşta sipariş verebilirsiniz .Ben 14 parçaya yaklaşık 100 tl ödeme yaptım ve  kumaşların  çoğuda 2 metre kadar , büyük parçalar . Kargo şirketi babamın  fabrikası ile anlaşmalı çalıştığı için çok az bir miktar ödendi ama siz dilerseniz daha uygun olması açısından Ptt kargo ile de teslimat isteyebilirsiniz.

Mutlu hafta sonları , sevgiler :)



4 yorum:

  1. Off.!! hepside cok güzel insanın alıp kucağına uyuyası geliyo bu cicileri :))
    Merakla bekliyoruz bakalım neler çıkacak ortaya. Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel dikilmiş hallerini merakla bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  3. hepside çok güzeller hayırlı olsun yeni kumaşların !! :)) günlerin bereketlensin, sağlıkla dik inşaAllah! kolay gelsin :)

    YanıtlaSil