9 Ağustos 2014 Cumartesi

Leopar Ceket

Son diktiğim leopar ceketin dikiş detaylarından  bu yazımda bahsetmiştim. Yine Ayvalık perşembe pazarından parça başı çok uygun fiyata aldığım kumaşlardan biriydi.Çok basit bir model oldu , ön göğüs ve arka sırt kısmındaki iki pensten başka bir detayı yok, kumaş likralı olduğu için hiç uğraştırmadı.


  Bu ceket için sürekli kullandığım hırka kalıbını cekete çevirdim diyebilirim. Hırkadan tek fark olarak ön bandını çok daha geniş tuttum. Kalıplarla oynamayı seviyorum , bazen çok farklı modelleri birleştirip kendi bedenime en uygun kalıbı kumaşa aktarabiliyorum :)


 Bu ceketi  üzerimde bir süre  daha  görebilirsiniz , Antalya için çok uygun   bir ceket oldu diyebilirim :)




MUTLU HAFTA SONLARI :)


4 yorum:

  1. Çok şık olmuş Yasemincim her zamanki gibi:)

    YanıtlaSil
  2. ceket çok güzel olmuş Yasemin hanım desene de bayıldım farklı bir leopar ilk defa gördüm. hayırlı güzel günlerde giyersin inşaAllah! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin Saadet abla :) evet leopardan daha çok yaprak desenini andırıyor .

      Sil
  3. senin diktiğin ceketlere bayılıyorum! bu da çok güzel olmuş yine ;))

    YanıtlaSil