13 Temmuz 2014 Pazar

Tropikal Leopar - Pembe - Kelebek


 Ayvalık tatilimiz oldukça keyifli geçiyor .Tek sıkıntı eşim , onu çok özlüyorum .Sadece hafta sonları bize katılabilecek . İşi gereği tam yoğun sezon Antalyadan ayrılması biraz zor :(


Baykumaştan gelen son kumaşların hemen hemen hepsini  gelmeden dikmiştim .Şimdi çeşit çeşit giyinip poz verme zamanı :)



Bu yazımda bahsettiğim Nazla kendime takım diktiğim penye elbiseler şu sıralar hep üzerimizde ,çok rahat ettik .



Kelebek desenli beyaz pamuklu kumaştan diktiğim kloş etekte gelmeden önce diktiklerimden .Yandan fermuarlı , içi beyaz ince penye astarlı.



Sabah yürüyüşlerine tekrar başladım , vermek istediğim 2 - 3 kilom daha var, ayrıca spor yapmak kendimi iyi hissettiriyor. Ailemi çok özlemişim , bu tatil iyi geldi. Dikiş makinem kuruldu , perşembe günü sabah erkenden Ayvalık pazarındayım . Annem sağ olsun ben yokken bir sürü parça almış hazır buradayken  stok yapmak lazım :)



                                                     SEVGİLER :)

tropikal desenli kloş elbise -  ben diktim  -  baykumaş
Naz pembe elbise -  ben diktim -  baykumaş
Kelebek desenli kloş etek - ben diktim -  baykumaş




9 yorum:

  1. Iyi tatiller dilerim yasemin ablacim :) pazar ganimeti postlarini dört gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Yasemin tatilde de boş durmaz ki :) Yine çok güzeller güle güle giy.

    YanıtlaSil
  3. Bu arada eve ve bahçeye bayıldım

    YanıtlaSil
  4. İyi tatiller, bol dikişler olsun. Ev ve bahçe harika görünüyor. Ailen güle güle otursun.

    YanıtlaSil