2 Temmuz 2014 Çarşamba

FIRFIRLI ŞİFON BLUZ


Son 11 yıldır büyük bir aşkla bağlı olduğum güzel Antalyam yazın  ne yazık ki tam bir mahşer yerine dönüyor .Yakıp kavuran sıcağını bırakın o öldüren , sinir bozucu nemi yok mu işte onu ancak yaşayan bilir . Akşam olsun hava serinlesin diye bir şey yok   aksine nem akşamları  daha da bastırıyor.Bize de ne yazık ki  bu güzel şehri temmuz  başı gibi terketmek düşüyor :(


 Kot ve şifon gömlek kombini nefes alabildiğimiz günlerden çekilmiş bir kare , şu anda kot giyip dışarıda dolaştığımı düşünemiyorum bile :)


 Fırfırlı  siyah şifon bluzu  buradan almıştım. Fotoğraflarda çok parlamış aslında bu kadar satenimsi bir görüntüsü yok .Zebra desenli suni deri  ise son diktiğim çantalardan . Şu sıralar çanta dikimi pek yapamıyorum aslında çok güzel deriler var elimde , en kısa zamanda değişik bir şeyler daha dikmek istiyorum.


fırfırlı bluz - buradan
zebra desenli askılı çanta - ben diktim



4 yorum: