22 Haziran 2014 Pazar

KUĞU DESENLİ PENYE ELBİSE

Bu yazımda bahsettiğim  kumaşı diktikten sonra şunu bir kez daha anladım ki ben kesinlikle penye insanı değilim .Buzzy , şifon , jarse gibi kumaşların havalı ve parlak görüntüsüne o kadar alışmışım ki bu elbiseyi giydikten sonra sanki  üzerimde  kağıt taşıyormuşum  hissine kapıldım :)



Fotoğrafları gece çektiğim için  renklerle oynamak zorunda kaldım bu yüzden bazı karelerde elbise  lacivert çıkmış.  Elbiseyi düşük kollu ve kayık yaka olarak biçtim . Alt etek kısmını geniş bir dikdörtgen şeklinde kesip büzgülerle üst gövdeyle birleştirdim , etek boyu ise diz üstünde kaldı . Aslında  oldukça kaliteli bir penye , kumaşla ilgili bir sıkıntı yok ama ben üzerimdeki duruşunu pek sevemedim.


                         Muhtemelen kendileri ev içinde , günlük yada   yazlıkta giyilen bir elbise olarak kalacak :)



6 yorum:

  1. elbise çok güzel olmuş ve çok da yakışmış aslında ama o kumaşla olan bağ oluşmadı mı giyilmiyor maalesef, kendimden biliyorum.Bu arada; her zaman yorum yapamasam da başarılarınızı izliyor ve takdir ediyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim , maalesef bende de öyle oldu bu sefer :))

      Sil
  2. Çok yakışmış. Daha önce penyelerden kurtulun demiştim (ben demiştim lafını söylemeyi sevmeyen biri olarak) :) Yine de çok güzel duruyor. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok hoş görünüyor, bu elbiseyi evde giyerek ziyan etme bence. sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. inanılmaz güzel olmuş kumaşı, modeli çok çok beğendim. ayrıca ben üzerinizde duruşunu da çok sevdim ama siz yok ben sevmedim bunu pek diyorsanız ben alabilirim :)))

    YanıtlaSil