13 Haziran 2014 Cuma

KOT VE DANTEL


 Günler önce kargoyla gelip giyilmeyi bekleyen  siyah dantel bluza   sıra anca  dün gelebildi . Maksi ve kloş eteklerin rahatlığına o kadar alıştım ki kot giymek bile beni sıkıyor artık :)



Zebra desenli suni  deriden diktiğim çantayı daha önce bir kaç yazımda daha paylaşmıştım. Buradan bakabilirsiniz.


                                                       Güzel bir hafta sonu olması dileğiyle

                                                    zebra desenli portföy çanta - ben diktim
                                                            siyah dantel bluz - buradan




7 yorum:

  1. bende beyazını aldım bu bluzun daha gelmedi
    bakalım daha gelmedi...
    çok yakışmış canım, beni de çok sıkıyor pantolon ama bu mevsimde çok rüzgar esiyor
    iş yerinde yine pantolona talim :)

    YanıtlaSil
  2. ah işte ben de tam senin gibiyim,vücuduma yapışan şeylerden hiç haz almıyorum,ama yine de güzel gözüküyor:)
    mutluhaftasonu

    YanıtlaSil
  3. Bluz çok şık olmuş, güle güle kullanın :) bu arada sizden bir konuda fikir almak istiyorum. Overlock makinesi kullanıyormusunuz? Ben almak istiyorum. Bana tavsiye edebileceğiniz bir makine var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kullanmıyorum ama annem yeni brother overlock aldı , çok memnun :)

      Sil
  4. Antalya nın güzel manzaraları ve sizin güzelliğiniz ,Maşallah diyorum size..))

    YanıtlaSil
  5. merhaba, bluzunuzu çok beğendim..ben de almak istiyorum..beden konusunda ne söyleyebilirsiniz? yani tam bedeninizi mi aldınız yoksa büyüğünü mü? bir de kumaş likralı mı? çok sordummm, çok öptüm, sevgiler :)) (seda)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bluz standart beden yani one size olarak geçiyor kumaşta likralı zaten 38 - 40 beden giyen biri olarak bana çok iyi oldu :)

      Sil